ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

05 June 2014

Kelebihan Vita-E Complex Shaklee Yang Baru

Bismillahirrahmanirrahim...
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.


(At-Thalaq 2-3)




Salam petang semua. Hari ni rasa ada banyak masa nak menaip entry. Entry kali ni saya nak share tentang Kelebihan Vita-E Complex Shaklee yang baru. Walaupun isu ini telah dikeluarkan pada 19 September 2012, tidak mengapa walaupun baru nak dikongsi. hehe..better late than never rite? 




Kalau dulu Vita-E Complex ni warna kuning pekat tapi setelah diupgrade ianya bertukar menjadi purple gelap..aiyoyo..




Ihsan gambar dari www.rahsiavitamin.com. tentiu ye ;)




Macamna tu? Haa, meh tengok poster bawah ni.








Haa, ni lah sebabnya kenapa Vita-E Complex Shaklee dari warna kuning pekat bertukar jadi ungu gelap. "We added Grape Seed Extract into the formula simply because we wanted Vita-E Complex to be among the best and most complete Vitamin E products in the market." 




Tapikan kenapa Shaklee upgrade Vita-E Complex dengan Grape seed Extracts(ekstrak biji anggur) ya? eager to know. Jom baca kelebihan ekstrak biji angur.

  • Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protein, lipid, karbohidrat dan polifenol.
  • Kuasa anti-oksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik daripada vitamin E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C. Dalam erti kata lain minyak dalam biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser, serta amat baik untuk awet muda seta kecantikan. Paling best, ekstrak biji anggur ini terbukti berkesan bagi menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, serta melegakan masalah berpunca dari urat timbul.
  • Melambatkan penuaan.
  • Salah satu phenol yang ditemui di dalam ekstrak biji anggur ni ialah OPC(Oligomeric ProanthiCyanidin). Ia lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yang lain. OPC ini memelihara tubuh daripada penuaan sebelum masanya. OPC juga terikat dengan kolagen membantu kulit lebih elastik dan membuatkan seseorang kelihatan muda secara semulajadi.



Wah, teruja lepas baca kelebihan 'Grape Seed Extracts'. Patut pun ramai kulit muka glowing after consume Vita-E Complex Shaklee ni! Huish, rugi siapa tak pilih Vita-E Complex dari brand Shaklee. Dahlah semulajadi dan lengkap dengan selenium lagi. huhu..rugi2. Saya dah grab, anda bila lagi??? Dah lah tengah Promosi June 2014. "The most powerful Vitamin E is now available in Shaklee."




Atieka...
"Passion to be a great Muslimah, future wife, future mom..."




~ Kejarlah Akhirat, Dunia pasti mengejarmu ~





Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Cik Nurul Atieka bt Ibrahim

Shaklee Independent Distributor (ID No: 914543)

tieka1990@yahoo.com




013-3464752








Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati