ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

13 February 2017

ESP Shaklee - Milkbooster Terbaik!

TAK SEMUA ORANG BERNASIB BAIK
=====

Inilah dia rupa ESP yang habiss licinn tu. Ni saya punya okeyy. Saya suka bancuh ESP dengan horlicks atau pun susu dutch lady strawberry. Lemak berkrim 😋.


Sepanjang berpantang lepas lahirkan ammar fatih, setiap pagi inilah rutin harian saya. Minum ESP 👍.


ESP ni salah satu 'milkbooster' saya selain ostematrix yang tengah promo ni. Dalam dunia ni tak semua bernasib baik baby keluar terus ada rezeki susu badan. 


Dan tak semua bernasib baik keluar air susu tanpa makan apa-apa makanan sunnah mahu pun supplemen.


Saya diantara ibu yang lepas baby keluar pun still tak de lagi susu badan. Jadi, salah satu ikhtiar saya adalah dengan minum ESP setiap pagi setiap hari tanpa 'skip'. 


Alhamdulillah, pada hari pertama susu badan mula ada sehingga kini masih menyusukan ammar fatih. Walaupun tak semeriah mana tetap dapat berikan susu badan pada ammar 😍.


Inilah dia salah satu nikmat terbesar buat saya. Memberi susu badan buat anak yang dikandung selama 40 minggu. Alhamdulillah.


With ❤️
Atieka_Ibrahim
Pengedar Sah Shaklee Anda
PM/Whatsapp 👉 013•3464752

#sayajualshaklee
#shakleemalaysia

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati