ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

18 May 2014

Herb Lax Shaklee

Bismillahirrahmanirrahim...
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.
(At-Thalaq 2-3)




Alhamdulillah, diberi kesempatan masa menaip entry kali ini dan berkongsi kebaikan Herb Lax Shaklee ala2 julap moden. Pengalaman saya consume Herb Lax Shaklee sangat mengujakan..Wahh!!! Superb bak hang! hehehe. Segala kebaikan itu datangnya dari Allah right? Maka, panjatkan rasa syukur pada-Nya. Alhamdulillah, setelah consume Herb Lax masalah susah nak membuang tidak lagi menghantui diriku....setiap pagi pasti akan membuang dengan mudah. Bukan sekali, tetapi 2-3 kali sehari. Perut kempis, badan pun ringan akibat pengeluaran toksin2 dalam yang dah lama menetap dalam badan ni.




Setiap dua hari sekali sebelum tidur saya akan makan 4 biji Herb Lax dan 500ml air masak bagi memudahkan proses penyerapan. Pengambilan air yang cukup sangat penting. As we know 25kg berat badan bersamaan 1L air. Haa, ok mulakan pengiraan berapa litre air yang anda perlukan setiap hari. hihihi








Perbezaan Shaklee berbanding jenama lain:

Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan tekmologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.




Manfaat Utama Herb Lax:
  • Membersihkan najis yang tersekat.
  • Merangsang usus untuk mempercepat proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh.
  • Membantu masalah sembelit.
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan perut.
  • Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.



Perhatian !

Mereka yang mempunyai sitem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit-birit pada perimgkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondidi normal, Herb Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.




Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman / pembuangan kembali normal.




Formulasi yang dipaten:


Senna Leaves


Meransang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak


Buckhorn Bark


Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus


Licorice Root


Membantu proses detoksifikasi


Fennel Seeds


Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus


Anise Seeds


Menrangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan


Rhubarb Root



Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotik


Blue Malva Flower


Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit


Culver's Root


Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma


Alfalfa leaves


Membersihkan usus, darah dan hati


Best consume Herb Lax ni! Recommended sangat to those yang mengalami masalah sembelit yang kritikal. In shaa Allah, siapa tahu dengan asbab makan Herb Lax masalah sembelit dapat diatasi :)

Harga Herb Lax masih lagi mampu milik iaitu RM52 sebanyak 120 biji. Dua hari sekali makan 4 biji sebelum tidur. Maka tahanlah herb Lax ni dua bulan. hehehe





 Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
HP: 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Atieka Ibrahim.Blogspot.Com akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 













Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati