ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

10 November 2013

Set Bajet Penyusuan Shaklee

Tak sampai RM200 pun. Kesannya? Biidznillah sangat berbaloi.
 Anda beli utk tujuan penyusuan, PERCAYALAH anda kan dapat kesan lain jugak ;)

Banyaknya lah nak beli untuk Set Penyusuan Shaklee. Hurm, mana nak cekau duit? Mampu ker aku nak telan banyak-banyak ni???

Kini anda tak perlu risau walaupun susu badan ciput, merundum, tak 'creamy', mahu pun cair. Pilihan mengikut bajet anda, kini anda boleh consume Set Penyusuan Shaklee versi BAJET. Tapi, jangan pulak anda salah faham bahawa suplemen lain tak penting. Cuma ini yang kritikal.



Set ini sesuai sekiranya anda nak sangat:- 

* Tambah susu badan 

* Memerlukan tenaga sepanjang hari 

* Nak cepat kenyang 

* Susu pekat, 'creamy', dan nak anak kenyang tak banyak ragam 

* Kulit yang gebu & menawan

* Melawaskan pembuangan air besar 

* Mengurangkan kesakitan tulang belakang atau sakit pinggang kerana memangku bayi semasa menyusu(kalau ambil ostematrik)


Set Penyusuan Shaklee versi bajet ini mengandungi ESP & Alfafa tetapi sekiranya anak anda penghidap G6PD, maka Alfafa boleh ditukarkan kepada Ostematrix.


Di sini saya menerangkan secara ringkas fungsi setiap suplemen dalam Set Bajet ini.

  1.  ESP
    - Berfungsi menambahkan kekurangan protein di dalam diet anda. Sebagai pengetahuan, walaupun kita makan ikan, daging, ayam dan macam-macam lagi, kebiasaanya protein tersebut akan musnah kerana dikenakan/masak pada suhu yang terlalu tinggi dan panas.

    - ESP Shaklee sangat kaya dengan protein yang mana setiap 1kg ESP mengandungi 30kg kacang soya. ESP bukan sahaja menggalakkan susu tetapi membekalkan tenaga, cepat rasa kenyang serta mencantikkan kulit.

    - Paling BEST, ESP turut menganjalkan payudara dan juga pungguna.

  2. Alfafa
    - Berfungsi sebagai 'milkbooster'. Alfafa juga diakui ramai lebih 'power' dan mempunyai 1001 khasiat dan sebab itulah ia digelar sebagai 'Father of Foods'.

    - Alfafa juga merupakan suplemen kewanitaan yang hebat kerana ia membantu merawat masalah keputihan serta mengetatkan rahim.
  3. Ostematrix
    - Berfungsi khas sebagai suplemen kalsium. Kekurangan kalsium boleh memberikan impak secara terus terhadap penghasilan susu. Ibu menyusu memerlukan 1000mg kalsium sehari

    - Jika anda jenis yang TAK MINUM SUSU atau TAK SUKA SUSU, pastikan anda mengambil ostematrix setiap hari. 

Dapatkan Set Penyusuan Shaklee versi bajet daripada saya dengan harga istimewa. Jadual pemakanan, konsultasi serta tips secara PERCUMA turut diberikan kepada anda :)



Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-








Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Shaklee In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati