ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

08 November 2013

Omega-3 Kuatkan Rambut


Rambut berkilau dan sihat menjadi idaman setiap wanita. Untuk mendapatkan rambut diidamkan, nutrisi penting perlu diambil dalam diet seharian.

Antara makanan yang membantu mengekalkan kesihatan rambut adalah ikan salmon. Selain kaya dengan protein dan vitamin D (nutrisi penting untuk menguatkan rambut), kandungan asid lemak omega-3 yang ditemui pada ikan laut dalam turut membantu mengekalkan kecantikan mahkota penting wanita.

Menurut Pakar Pemakanan New York dan penulis diet untuk kecantikan, Lisa Drayer, omega-3 ditemui dalam sel membran kulit kepala dan rambut terhidrat.

Namun, jika anda tidak menyukai rasa ikan salmon, omega-3 juga boleh diperoleh menerusi jenis ikan lain seperti sardin, trout dan kembung,

Selain ikan, nurisi untuk menguatkan rambut juga boleh didapati daripada avokado, biji labu dan kacang walnut.

Tetapi, mampukah kita mendapatkan minyak ikan omega-3 yang asli dan mencukupi dalam diet seharian?

JOm dapatkan minyak ikan OMEGA GUARD Shaklee.


Omega Guard Shaklee yang cukup istimewa!!! Bukan je utk kecantikan rambut, malahan utk kurus, otak, gout, mengurangkan paras kolestrol & tekanan darah, serta  mengurangkan radang sendi





Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-







Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Shaklee In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati