ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

04 November 2013

Cara Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Keahlian seumur hidup ;)


Ingin menjadi ahli sebahagian ahli Shaklee? Itu adalah salah satu langkah yang terbaik anda lakukan! 

Bagaimana cara untuk mendaftar?

Sebelum mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda memerlukan seseorang yang dikenali sebagai SID sebagai penaja anda untuk mendaftarkan anda menjadi sebahagian ahli Shaklee. Jika anda membaca entry ini, maka sayalah penaja bukan menaja bayaran ya..hehe.. Saya akan mendaftarkan sebagai ahli Shaklee melalui sistem atas talian setelah bayaran dilakukan oleh anda. Bayaran untuk menjadi ahli Shaklee adalah sebanyak  RM65 dan cas tambahan sebanyak *RM10 untuk penghantaran Kit Shaklee anda nanti. 

Atau, anda boleh dapatkan bayaran keahlian secara percuma dengan membuat pembelian dalam satu resit sehingga 200 uv (pembelian dalam RM660 dan keatas)

Setelah bayaran dilakukan, saya akan meminta maklumat peribadi anda seperti:-
  • Nama penuh anda seperti yg tertera dalam kad pengenalan
  • No. kad pengenalan anda
  • Alamat rumah
  • No. telefon untuk dihubungi
Setelah urusan pendaftaran selesai anda akan mendapat no pengenalan SID (Shaklee Independent Distributor) dengan serta-merta anda adalah pengedar sah Shaklee. Tahniah!!!  Anda akan menerima Kit Shaklee yang akan diuruskan dan dihantar oleh pihak Shaklee dalam tempoh waktu bekerja 4-5 hari. 


Kelebihan menjadi ahli Shaklee

JIMAT - Anda akan dapat penjimata sehingga 15% -20% ke atas pembelian semua rangkaian produk Shaklee!

UNTUK RUNCIT - Sekiranya anda ingin menjual produk Shaklee kepada kawan-kawan mahu pun sedara-mara, keuntunga runcit itu menjadi milik anda.

REBAT TUNAI - Dengan setiap pembelian melebihi 150uv setiap bulan, anda layak untuk menerima bonus 5% - 21% daripada pihak Shaklee!

BONUS TUNAI - Anda juga boleh menerima pelbagai lagi bonus yang menarik seperti bonus peribadi, bonus kereta, bonus kepimpinan, insetif khas serta banyak lagi sekiranya anda memenuhi kriteria yang ditetapkan. (Semuanya berbentuk TUNAI RM!)

PERCUTIAN - Anda juga boleh menerima percutian dengan layanan 5 bintang percutian sama ada di dalam tau pun di luar negara. Menunaikan Umrah? Mesti ada sebagai ganjaran daripada pihak Shaklee atas usaha anda! 


Perlu ke 'MAINTAIN' point setipa bulan???

Jawapannya TIDAK bagi anda yang menjadi ahli sekadar ingin makan sendiri tetapi YA bagi anda yang ingi menjadi ahli untuk menjana pendapatan sampingan! Sekiranya ingin menjana pendapatan, anda harus mengumpul UV minimum sebanyak 150uv dan anda layak menerima bonus 2,3,4,5 angka.


Apakah kelebihan menjadi ahli Shaklee di bawah saya? - Atieka (SID 914543)

Sekiranya anda mendaftar di bawah saya, anda layak untuk mendapatkan:-
  • menyertai 'secret group' di bawah susur galur Jutawan
  • menyertai 'secret group' di bawah saya sendiri
  • mendapatkan khidmat konsultasi,  percuma secara atas talian
Selain itu, di dalam group kami ianya sangat menyeronokkan kerana adik-beradik dan juga mentor yg cukup memberi inspirasi serta amalan kerohanian juga menjadi tunjang dalam perniagaan ini. Bimbingan dan sokongan sentiasa ada untuk anda! 

Tak salah kita mencuba, tetapi jangan tersalah memilih RUMAH untuk menjadi ahli Shaklee...

Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-




Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Shaklee In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 








Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati