ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

06 November 2014

Nak PERCUMA Sebotol Minyak Ikan atau 5% DISKAUN???

Assalammualaikum


PROMOSI HEBAT NOVEMBER


Bulan ni pasti ramai yang melompat keriangan. Iyerlah, Shaklee bagi kejutan! Promosi minyak ikan atau lebih dikenali sebagai Omega Guard Shaklee.


Kalau sebut minyak ikan pasti ramai terbayang-bayang wajah lelaki bertopi nikan? Yes, its on Scott's Emulsion!





Tapi yang saya nak share bukanlah tentang Scott's Emulsion, tetapi minyak ikan Shaklee. Ya, Omega Guard Shaklee kesukaan ramai rakyat Malaysia!


Banyak kebaikan Omega Guard Shaklee ni dan sangat disarankan kepada kanak-kanak, ibu hamil, ibu menyusu bayi, lelaki, wanita dan juga warga emas.







MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA


Kenapa Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan terbaik di dunia? Dah cuba, dah rasa, dah merasai kebaikan dan dah jatuh cinta baru tau bahawa Omega Guard Shaklee ni sememangnya yang terbaik di dunia!


Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis lemak Omega-3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 1000mg asid-lemak omega-3 EPA dan DHA.


Mengapa Shaklee Omega Guard?


Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel, herring, dan anchovies di perairan negara Jepun. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat daripada ketumpatan minyak hati ikan.


Lakukan pilihan bijak! Omega-3 atau lemak ikan?



LAUTAN TERCEMAR!


Kebanyakan industri kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Kaedah ini memusnahkan sesetengan nutrien, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan!


Pencemaran di lautan yang kita tak pernah tahu dan ambil peduli


TAHUKAH ANDA?


Shaklee menggunakan kaedah ultrtulen bergred farmaseutikal teknologi terkini. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemakomega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi. Cara ini dapat menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, kadmium, merkuru, arsenik, dioksin dan PCB(polychlorinated biphenyl) yang merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik.


Ok, now kita check sama ada minyak ikan yang kita ambil terkandung minyak hati ikan atau pun tidak???







SIAPA YANG PERLUKAN OMEGA GUARD?





November, u're awesome! Bulan ni Shaklee bagi PROMO BERGANDA! Anda maha untung kalau grab Omega Guard bulan ni.





Istimewa untuk anda yang grab SET PROMO buy 6 free 1:
  • Keahlian seumur hidup secara PERCUMA!(jimat RM65 bagi semenanjung dan RM75 bagi S&S)
  • Cash bonus pada pertengahan bulan Disember 2014
  • Menikmati sebotol Omega Guard secara percuma bernilai RM136






Sekiranya merasakan beli 6 terlalu banyak, Shaklee juga ada TWINPACK PROMO with 5% off!




Saya suka Omega Guard Shaklee. Superb! Perut cepat je kempis. Kawan saya kulit glowing + kemerahan. Petanda aliran darah yang lancar ;)




Tidak perlu fikir lama, grab terus! dan terus contact saya;




Whatsapp: 013-3464752




With love,
Atieka Ibrahim.


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati