ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

25 December 2013

Testimoni Omega Guard

Salam alaik..Hah, dah dapatkan Omega Guard Shaklee ker..??? Kalau belum harga PROMO masih berlangsung sehingga 31 Disember ini. Kira-kira 6 hari shj lagi! 
Grab it! Try it! It WORKS! :)

Entry kali ni, saya nak kongsikan kepada semua pembaca berkaitan testimoni pengguna Omega Guard Shaklee ni. Psst, siapa yang memerlukan Omega Guard ni ea???
*Biarlah si lebah berbicara*


#1 Alhamdulillah pengambilan secara konsiten membantu beliau mengatasi masalah sejuk dan lenguh-lenguh di sendi kaki dan tangan.


#2 Beliau yang sebelum ini tahu khasiat Omega-3 tetapi tidak pernah terfikir utk memberikan kepada anaknya. Dengan asbab anaknya demam, beliau terus memberikan Omega Giard kepada anaknya. Alhamdulillah, sekarang dah jarang demam dan yang lebih membahagiakan hati seorang ibu apabila anaknya juga fokus dan cepat tangkap apa yang diajar. Serahkan HAK anak anda!

 ;)
#3 Syukur anaknya tidak lagi batuk-batuk walaupun selepas makan makanan berunsur sejuk seperti ABC. Lebih membahagiakan doktor juga menyatakan Omega Guard Shaklee bagus serta boleh mengelakkan anak terhadap penyakit asma/semput. 
** Banyak lagi kebaikan Omega-3 utk anak-anak terutamanya terhadap perkembangan otak kanak-kanak.


#4 Dengan pengambilan Omega Guard, tiada lagi masalah hidung tersumbat. Alhamdulillah, ibu berikhtiar demi HAK permata hati ;)


In shaa Allah, impian saya apabila dikurniakan zuriat kelak, saya akan berikhtiar memberikan suplemen Shaklee untuk HAK mereka. Saya sendiri telah mencubanya dan juga telah mendapat kebaikan di atas setiap vitamin yang saya makan. Jadi, kenapa harus saya raguinya utk memberikan kpd keluarga tersayang. Doakan saya :)



Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-








Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Shaklee In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati