ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

30 April 2014

Part 1: Law of Universal Attraction(LUA) & Neuro Longidtic Programming(NLP) by Ateh Zuhairi Nopiah

Bismillahirrahmanirrahim...
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluammya. Sesungguhnya Allah melaksamakam urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.
(At-Thalaq 2-3)



Alhamdulillah, sekian lama tidak menaip entry, hari ini diberi kesempatan masa untuk berkongsi cerita saya. Pada 19&20 april yang lepas saya telah diberi keizinan oleh-Nya barangkali terpilih bagi mengikuti seminar LUA & NLP di Bangunan Yayasan Tun Razak bermula 8.30 pagi - 5.00 petang.

Sebelum tu saya nak share di mana tempat saya menginap sepanjang seminar ini. Saya menginap di Uptown Hotel di Kajang and it recommended! Trust me. Bawah hotel kedai mamak, depan hotel shopping complex, kiri kanan KFC, Pizza hut, Baskin Robbin, Sushi King. Haa, semua ada! How heaven it was?

Malas nak taip panjang2 kita view picture je la yer...

Check-in first.  Tq Nadia! I tukang snap pic je..hihi
Bilik untuk 3 orang(x ingat amek pakej apa). Semalam RM150.


Ada astro lagi. Oh ya wifi 24 jam passwordnya 001....carik sendiri..huhu


Pagi2 mandi guna water heater rasa tak nak keluar je dari tempat ni. Boleh pulak gitu..



Ok, done cuci matakan. Next entry saya share apa yg ada sepanjang dalam seminar yang saya hadir selama 2 hari.




Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
HP: 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Vitamins In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati