ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

12 March 2014

Kelebihan Dan Cara Menjadi Ahli Shaklee

Alhamdulillah diberi kesempatanuntuk menaip entry kali ni. Sejak akhir-akhir ni kerap terima mesej melalui akaun Facebook saya Nurul Atieka Ibrahim bertanyakan macamana cara nak jadi ahli Shaklee? Apa kelebihan jadi ahli? Berapa kena bayar nak join?haa, tu antara soalan-soalan 'femes' right?? hehehe. Entry kali ni saya share serba sedikit. Sebelum ni pun saya pernah share mengenai keahlian Shaklee Di Sini.


Antara soalan femes yang sering ditanya seperti berikut:

  1. Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli@pengedar Shaklee?
    Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke cawangan Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline. (hubungi saya untuk maklumat lanjut. SMS: 013-3464752)
  2. Berapa yuran keahlian Shaklee?
    Anda bleh mendaftar dengan membuat pembayaran untyuk keahlian sebanyak RM65 seumur hidup atau pun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam linkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma.

    **Rasa macam, banyaknya nak keluar duit sebanyak RM650 kan, boleh sharing beli vitamin dgn kwn2, adik-beradik/sedara-mara. Simple kan..hehehe.
  3. Tak perlu kekalkan point dalam shaklee?
    Sekiranya beli shaklee untuk kegunaan sendiri, tak perlu kekalkan points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, maka anda perlu dapatkan points tertentu.
  4. Tak wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
    Bnar, tak perlu kekalkan point atau ada pembelian setiap bulan.
  5. Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di cawangan?
    anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan shaklee. sila gunakan ID saya sekiranya anda berhasrat untuk bersama-sama dengan saya dalam bisnes shaklee-online/ofline.
  6. Bagaimana sekiranya saya berminat hendak menjadi ahli Shaklee untuk menjana pendapatan, tetapi saya tidak tahu/tidak pandai/tiada asas dalam perniagaan?
    Jika anda membuat keputusan untuk menjana pendapatan bersama saya, anda tidak perlu risau kerana kami ada menyediakan kumpulan latihan khas secara atas talian sahaja. Tidak perlu tinggalkan pasangan atau anak-anak. Saya sendiri akan memberikan bimbingan dengan percuma.
  7. Adakah memerlukan modal atau membuat pinjaman sekiranya ingin memulakan perniagaan shaklee ini?
    Ini keistimewaan menjadi keluarga Shaklee. Tidak perlu modal yang besar ataupun membuat pinjaman semata-mata mahu memulakan perniagaan. Ya, memang betul tiada modal yang diperlukan. MODAL ANDA HANYALAH SEMANGAT DAN KEINGINAN YANG KUAT UNTUK BERJAYA.
     8. Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee?
  • Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri. Dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk tunai tanpa perlu ada downline.
  • Jika berminat untuk berbisnes, ada kelas tertutup disediakan oleh Masters di dalam kumpulan kami (Group Online Shaklee).
  • Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash(wang), Car(bonus kereta) dan Convention(dalam dan luar negara serta Umrah-bagi Muslim)

Ingin Jana Pendapatan Bersama Shaklee? Modal hanya serendah RM65 untuk seumur hidup + RM10 untuk kos penghantaran Shaklee kit. Pilih lah rumah yang betul untuk anda tinggal di dalamnya ;)



Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Vitamins In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati