ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

11 March 2014

Comel Seindah Namamu- Az-Zahra Imani

Sebelum meneruskan pembacaan, jangan lupa #Pray4MH370#. Mudah-mudahan Allah terima doa kita. Aamiin.

Tetibe rasa nak share aktiviti seminggu yang lepas. Tak terlambat lagi rasanya nak share..hehehe
Ringkas je entry kali ni, nk spend time with family ;)

Saya si bubble pink..hehehe..
Best hold baby imani ni, badan dia solid gitu.(haa...barangkali ada rahsia nak bongkar..hehehe). Baby Iman dah 3 bulan baru unty pegi melawat dia. Sampai rumah mama Iman lepas asar dlm pukul 6 ptg. Lewatnya! huhu. Punya lama tak jumpa kawan2 baik since secondary school. Oh, rindu sama uolls. Pot pet pot pet, cerita si masuk wad sebab denggi, cerita si dara yang bakal dirisik la, bla bla bla ;)

Dipendekkan cerita, sampailah dah azan maghrib dok bertapa lagi dekat rumah mama Iman. Berat rasa nak melangkah keluar. Rasa sayang sangat..haha..over tau! Tumpang solat maghrib kat bilik mama Iman. Guess what??? Haa, ni dia...

Set yang tak sampai RM150 pun

Mama Iman consume Shaklee lah! huhu.. 
Mama Iman amek SET PENYUSUAN + SLIMMING. Hot mama la ni :p

Ok, jom review kepentingan setiap vitamin kat atas dalam penyusuan+slimming:

LECITHIN
  • Lecithin akan pecahkan lemak dalam badan kepada titisan yang lebih kecil.
  • Lecithin bagus untuk mengurangkan bengkak susu. KENAPA? kerana susu ibu ada kandungan lemak di dalamnya jadi fungsi lecithin seperti point di atas.
  • Apabila si ibu mengambil lecithin, khasiatnya juga akan diperolehi oleh anak yang menyusu ibu secara tak langsung bagus untuk perkembangan minda dan saraf anak tersebut.
ALFALFA
  • Digunakan secara turun-tmurun di benua Amerika sebagai PENGGALAK SUSU BADAN kerana Alfalfa merupakan sejenis tumbuhan GALACTAGOGUE/ milk booster!
  • Membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu menyusu ia sangat membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu.
  • Alfalfa juga bertindak sebagai PENYAHTOKSIN badan dan membantu dalam hal kewanitaan termasuklah masalah keputihan dan bertindak seperti kacip fatimah! Seriusly, ramai wanita especially para ibu mengambilnya.
"Bila ibu mengambil Alfalfa untuk mengurangkan susu badan, tambah pula lecithin untuk mengurangkan bengkak susu secara tidak sengaja sedang makan SET KURUS SHAKLEE!!!"

CHEWABLE VIT-C
  • Sebagai anti-oksidan dan membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Vitamin C juga perlu untuk mencegah kalenjar daripada rosak dan berdarah serta penting untuk pembentukan kolagen supaya kulit ibu lebih cantik dan sihat.

Ok, stop..Nak tengok 'Aku Ada Wali' hehehe

**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Vitamins In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati