ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

21 January 2014

Resepi ESP Shaklee

Alhamdulillah, malam ni diberi nikmat menaip entry. 
Semalam dapat call drpd my bff (x-schoolmate since 2003). Now dah jadi mommy buat permata hati Azzahra Imani. Sweetkan nama baby ;)

Azzahra Imani, day 1
Bff call tanyakan tentang produk Shaklee untuk penyusuan. Beriya bff tanya itu ini. Katanya MIL beliau suggest amek supplemen Shaklee dan katanya produk Shaklee bagus. Masa bff call saya senyum je, sebabnya masa dia preggy dia agak takut nak makan supplemen Shaklee tetapi akhirnya beliau tewas setelah saya memberikan keyakinan kepadanya. Before ni bff beli Vita-lea (saya bagi chewable vit-c & b-complex sekali) sbb masa preggy HB beliau rendah di bawah paras normal hingga doc suspek leukimia! Oh gerun sungguh. Teringat masa ni bff story sampai menangis2, saya turut bergenang air mata. Sekarang, alhamdulillah bff n her baby sihat hendaknya. Hari ni genaplah usia Zara 34 hari. Zara, awak sangat comel ok!

Main point bff call nak tau suplemen penyusuan. Saya kata ada 3 jenis, versi bajet, full set & optimum set. Then explained 1 by 1.  Lastly, she ordered ESP! Alhamdulillah, semoga beliau mendapat manfaatnya. Aamiin. Saya just suggest bff amek ESP shj memandangkan susu beliau banyak, dan beliau kata buat masa ni sdg consume a lot of medicines. 

Beliau tanya apa rasa ESP? Sedap tak? 
Saya jawab,"sedap & best!". Kalau xboleh nak minum mcm tu kita boleh pelbagaikan. Meh saya share resepi. Dalam banyak eksperimen yang pernah saya buat, ESP combine with Dutch Lady Strawberry most superb! Then followed by ESP+oren sunquick.

JOm view pic ni. Haa, nanti boleh lah cuba ya ;)

Cubalah sesiapa yg sedang consume ESP Shaklee
Dapatkan ESP Shaklee dengan harga TERBAIK daripada page Shaklee In De' House



**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Shaklee In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati