ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

12 February 2014

Set Berpantang Shaklee


Set Asas Berpantang Shaklee berjumlah RM256 termasuk postage.
Bertahan sehingga 2-6 bulan bergantung kpd vitamin tersebut.


Salam to all readers! Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk berkongsi kebaiakn setiap produk Shaklee. Bukan membangga2kan atau terlalu taksub dengannya. Niat di hati hanya mahu berkongsi sesuatu yg memberi manfaat dan kebaikan kepada penggunanya. Kalau untuk 4 vitamin kat dalam gambar ni, saya juast pernah consume 3 daripadanya iaitu B-Complex, SR Vita-C & Vita-Lea Iron Formula untuk kesihatan diri yg optimum selain untuk kecantikan juga. tengok tu kan ada b-complex untuk mengembalikan wajah yg lebih segar kalau x kusam je kn. Vit c pulak membantu menghasilkan kolagen dalam badan kita. Tu kulit anjal je..hehe. Ok dah, entry ni saya nak share untuk Set Asas Berpantang Shaklee.


Jom kita review fungsi setiap vitamin dalam Set Asas Berpantang Shaklee

Vita-Lea Iron Formula
Multivitamin dan mineral yang disaluti dengan spirulina ini memberi tenaga pada kadar segera dan sangat membantu ibu yang menghadapi masalah tidur semasa berpantang.

Ia mempunyai imbangan nutrisi yang lengkap membantu dalam menangani masalah kurang selera makan, tekanan darah rendah, depresi, kebas-kebas, letih dan lesu, masala anemia dengan pembentukan sel darah merah dan juga paras gula yang rendah.

B-Complex
mengandungi kesemua 8 vitamin penting iaitu B1, B2, B3, B5, B6, asid folic dan biotin bagi membantu menambah selera, mengurangkan stress, menghasilkan tenaga dan juga penting untuk replikasi sel darah merah sekiranya letih dan lesu.

SR Vita-C Plus
Mengukuhkan sistem imunisasi, mengurangkan stress dengan membantu kalenjer adrenal mengawal penghasilan hormon stress dalam tubuh disamping membantu membina kolagen dan membantu mempertingkat peredaran kulit kepala disebabkan rambut gugur.

Zinc Complex
Meningkatkan rasa makanan dan deria bau , mengukuhkan akar rambut ketika berpantang kerana kebiasaan rambut gugur terjadi kepada wanita yang menyusukan anak dan masih berpantang.


Credit to: jomvitamin.com


Jika berminat untuk dapatkan SET ASAS BERPANTANG SHAKLEE boleh contact seperti di bawah :)
In shaa Allah, harga mampu milik untuk anda.

HELP ME TO HELP YOU TO HELP OTHERS




 **Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Vitamins In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati