ShakleeID: 914543 | 013-3464752 | FB:Nurul Atieka Ibrahim

** Pengedar Sah Shaklee di kawasan Batu Pahat, Johor dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia melalui PosLaju Malaysia, CityLink & GDex.

Atieka Ibrahim Dot Blogspot

Atieka Ibrahim Dot Blogspot
Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Allah akan lepaskan ia dari masalah hidup dan diberikan-Nya rezeki dari sumber yang tidak diduga. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan (yang dikehandaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. (At-Thalaq 2-3)

15 August 2013

Jatuh Cinta Dengan Shaklee {Kisah 2}


Salam 8 Syawal Lovers!

Mari ikuti {Kisah 2}

Macammana atau bagaimana saya boleh join SHAKLEE???
Sikit sebanyak saya dah pernah story kat previous post.

Sebelum join shaklee kak tiera n kak ainul byk kali ajak join and story kebaikan dalam shaklee.
Tapi saya tahu di mana tahap keyakinan saya. 
Waktu tu dalam hati I said NO!(sangat negative thinking)

Just one sentence I told to my mum
"Mak, kak ainul (nanny saya dlm shaklee) dah berjaya"
Haa, mcm tu join la!
^_^
Alhamdulillah 

Berbekalkan RM75(duit PTPTN..hihi), saya joined SHAKLEE!
Pada 06/03/2013 dapat mesej from Shaklee
RM0.00 Shaklee:Your Order# 128249 with ShakleeID# 914543 amt=RM75 has been sent out on 05-March-13 via CITY-LINK consignment note# 060301602522459. TQ 
I am sooOO happy! 
Dapat Shaklee kits lagi...
Hihi...

RM75 & dah dapat pulangan >RM75

Shaklee kits contains all these
meriah sungguh! sila abaikan duit tersebut..hihi
#Lepas ni saya akan story kebaikan produk shaklee yg telah saya amalkan#


Jom Like Link kat bawah:

Vitamins In De' House

!^_^!

 **Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka hanya di hujung jari?


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:-









Nurul Atieka bt Ibrahim
PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA(914543)
Sms 013-3464752
Setiap pembelian daripada page Vitamins In De' House akan diberikan konsultasi dan jadual pemakanan percuma. 



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© Atieka Ibrahim | Template Designed By Blog Bingkisan Hati